1 095,00 Kč s DPH
904,96 Kč bez DPH
Skladem
PPL zdarma
Nakupte nad 1 500 Kč a získáte dopravu zdarma se společností PPL. Platí na výdejní místa i na doručení na adresu.
Platba na fakturu
Pro firemní zákazníky nabízíme možnost platby na fakturu se splatností 14 dní. Stačí mít v košíku produkty nad 15 000 Kč a vyplnit IČ.
Velkoobchod
Vaše první objednávka? Dokončete objednávku nad 5 000 Kč na firmu a zvolte platbu "Poptávka velkoobchodní ceny".
Popis
Informace o produktu "MANNOL UHPD TS-7 BLUE 10W-40"
MANNOL UHPD TS-7 BLUE 10W-40 je syntetický motorový olej do každého počasí pro těžké a vysokootáčkové vznětové motory nejnovější generace s turbodmychadlem i bez něj, pracující v náročných podmínkách na palivo s nízkým obsahem síry.
Produkt je určen pro všechny typy těžkých vznětových motorů (dálkové nákladní automobily, autobusy atd.), terénní stroje (stavební, důlní, zemědělské) a speciální zařízení evropských, amerických a asijských výrobců, které splňují požadavky norem Euro I - V a VI, kde je požadována výkonnostní úroveň CK-4 nebo nižší.
Při použití olejů CK-4 s palivy obsahujícími více než 15 ppm síry dodržujte doporučení výrobce motoru ohledně servisních intervalů.
Specifické vlastnosti:
- Syntetický základ nejvyšší kvality s inovativní sadou aditiv, vyznačující se optimální viskozitou v širokém rozsahu teplot, poskytuje ideální vlastnosti proti tření, opotřebení a zadírání, které výrazně prodlužují životnost zařízení ve všech, i těch nejextrémnějších, provozních režimech v širokém rozsahu okolních teplot a zajišťují výraznou úsporu paliva.
- Stabilní syntetický základ poskytuje oleji zvýšenou tepelnou oxidační stabilitu, která v kombinaci s vynikajícími detergentně-disperzními vlastnostmi a nízkým obsahem popela účinně omezuje tvorbu vodního kamene a laků, zabraňuje tvorbě usazenin všeho druhu a udržuje části motoru, zejména písty válců, v dokonale čistém stavu po celý interval mezi výměnami.
- Unikátní složení zajišťuje odolnost oleje proti stárnutí a díky sníženému odpařování a vysokému bodu vzplanutí snižuje "odpad" oleje proti usazování vodního kamene, což umožňuje jeho použití v motorech s dlouhým intervalem životnosti až 60 000 km a v běžných motorech.
- Vynikající nízkoteplotní vlastnosti.
- Nízký bod tuhnutí.
- Snadný "studený start" (až do -30 ºC) a snížené opotřebení při startu.
- Kompatibilní se všemi systémy následného zpracování výfukových plynů, DPF, TWC, EGR a SCR díky použití technologie Low SAPS.
- Účinně chrání části motoru před všemi typy koroze.
- Snížená pěnivost a účinná odolnost proti provzdušňování.
- Účinně se vypořádává se zvýšením smykového napětí během provozu způsobeným zvýšenou viskozitou v důsledku rozptýlení sazí.
Výkonové třídy, specifikace:
- API CK-4/CJ-4
- ACEA E8/E11
- DAF (ACEA E6)
- IVECO (ACEA E6)
- Caterpillar ECF-3
- Cummins CES 20086
- Detroit Diesel DDC 93K222
- MB 228.51
- MB 228.31
- MAN M 3477
- MAN M 3775
- MACK EOS-4.5
- Renault VI RLD-3
- Volvo VDS-4.5
Balení:
Bezpečnostní list
| Dle druhu: | Motorový olej |
|---|---|
| Dle použití: | Automobilové |
| Složení: | Syntetická |
| Typ náplně a kapaliny: | Maziva |
| Viskozita oleje: | 10W-40 |
Soubory ke stažení
Hodnocení 0
0 z 0 hodnocení
Průměrné hodnocení 0 z 5 hvězd
Přihlásit